Ulje i filteri
Redovno menjanje ulja je ključno za održavanje motora. Preporučeno vreme za zamenu ulja varira u zavisnosti od modela automobila i vrste ulja, ali obično se preporučuje zamena na svakih 5.000 do 10.000 kilometara ili svakih 3 do 6 meseci. Redovno menjanje ulja produžava radni vek motora. Preporučeno vreme za zamenu ulja varira u zavisnosti od modela automobila i vrste ulja, ali obično se preporučuje zamena na svakih 5.000 do 10.000 kilometara ili svakih 3 do 6 meseci. Više o malom servisu pročitajte ovde.
Set zupčastog kaiša i pumpa vode
Set zupčastog kaiša se obično preporučuje za zamenu na određenom intervalu kilometraže ili vremenski, jer je kaiš podložan habanju i može se istegnuti tokom vremena. Tačan interval zamene može se razlikovati u zavisnosti od modela automobila i preporuka proizvođača. Zamena i vodene pumpe zajedno sa zupčastim kaišem može pomoći u sprečavanju budućih problema i osigurati pouzdan rad motora.
Kočioni diskovi i pločice
Kočioni sistem je jedan od najvažnijih sistema na automobilu. Potrebno je proveravati debljinu kočionih pločica/obloga, stanje kočionih diskova/kočionih bubnjeva, pravilno funkcionisanje kočionih čeljusti/cilindara i kvalitet kočione tečnosti. Uvek je preporučljivo poveriti održavanje i popravke kočionog sistema stručnom tehničaru ili servisu kako bi se osigurala pravilna instalacija i funkcionalnost.
Delovi trapa
Trap je sistem delova koji podržavaju težinu vozila i omogućavaju mu da se kreće po neravnim površinama. On je odgovoran za apsorbovanje udara, održavanje stabilnosti vozila, obezbeđivanje kontrole pri vožnji i smanjenje vibracija. Redovno održavanje podrazumeva proveru i zamenu oštećenih delova trapa, podešavanje geometrije trapa, proveru i popravku amortizera, kugličnih zglobova i drugih komponenti.